شناسایی ۶۰ هزار میلیارد تومان منابع برای امر مولدسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۹۸ هزار میلیارد تومان مولدسازی در سال جاری در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومانی شناسایی منابع انجام شده است.

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی ضمن تاکید بر این موضوع که   ماهیت سازمان ملی زمین و مسکن یک ماهیت درآمد- هزینه‌ای است، افزود: براین اساس از همان ابتدا باید به منظور انجام ماموریت خود و اجرای پروژه‌ها از منابع خود کسب درآمد می‌کردیم.

وی تصریح کرد: براین اساس با موضوع جدیدی در این سازمان روبرو نیستیم و از سوی دیگر در ادوار گذشته نیز پروژه مسکنی خاصی در کشور تعریف نشده بود و به همان نسبت نیز نیازی به فروش و مولدسازی احساس نشده است.

مالکی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک‌هزار و ۵۷۰ پروژه از سوی این سازمان تعریف شده است و با توجه به این امر باید به مولدسازی رونق می‌دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هر سال تنها ۲هزار میلیارد تومان برای امر مولدسازی برنامه‌ریزی شد، افزود: اما برنامه اجرایی امسال ما ۹۸ هزار میلیارد تومان است که در این راستا تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومانی شناسایی منابع انجام شده و ۳۵ هزار میلیارد تومان آن نیز محقق شده است.

وی تصریح کرد: به عبارتی به اندازه ۳۵ هزار میلیارد تومان ارزش افزایی اتفاق افتاده، اموال به فروش رفته، تهاتر شده یا به پروژه تخصیص داده شده است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود